Taller “Ombres, miralls i onades. Vols descobrir la imaginació de Suzy Lee?”

SOLSONA DONA EL TRET DE SORTIDA AL TERCER CONCURS D’ÀLBUMS IL·LUSTRATS AMB UN TALLER SOBRE SUZY LEE

L’autora i il·lustradora coreana d’àlbums il·lustrats Suzy Lee (Seül, 1974) representa com pocs la difusió de la frontera entre la realitat i la fantasia exclusivament a través de la imatge. En la seva obra se centrarà el taller per al públic familiar que la Biblioteca Carles Morató i el Pla Educatiu d’Entorn organitzen el dissabte 8 de febrer a dos quarts d’onze del matí. És l’activitat amb què es donarà el tret de sortida al tercer Concurs d’àlbums il·lustrats de Solsona.

El taller, titulat “Ombres, miralls i onades. Vols descobrir la imaginació de Suzy Lee?”, serà conduït per Montse Colilles, formadora i assessora d’educació infantil i coordinadora del grup de treball Art i Literatura de l’Associació de Mestres Rosa Sensat. S’adreça a infants a partir de 5 anys, que han d’anar acompanyats almenys d’una persona adulta. És una proposta gratuïta, però cal inscriure-s’hi amb antelació, presencialment a la biblioteca, o bé per correu electrònic (biblioteca.solsona@ajsolsona.cat) o per telèfon (973483839).

En aquesta activitat es treballarà el concepte de la trilogia del límit de Suzy Lee a partir de les tres obres en què explora les possibilitats que té el joc del plec de pàgina quan forma part de la història que ens narra, La ola, El espejo i Sombras, tot i que també es coneixeran altres llibres de l’autora.

Aquest mateix dia es donaran a conèixer les bases del Concurs d’àlbums il·lustrats de Solsona, que té per objectiu donar a conèixer aquesta tipologia d’obres, fomentar la lectura i la creativitat en els infants i joves, potenciar els vincles familiars i afavorir la relació entre el públic infantil i juvenil i la biblioteca. Hi haurà temps per participar-hi fins a final de març.

ds. 8 febr. 10:30
Accés Limitat