Explica'm un conte: "Les tres filles del rei"

Amb Souad El Badaoui el públic familiar viatjarà al Marroc en la primera sessió de l'any del cicle 'Explica'm un conte' a la Biblioteca Carles Morató.

La primera sessió de l'any del programa Explica'm un conte ens porta al Marroc amb la història "Les tres filles del rei". La compartirà amb els infants Souad El Badaoui. El cicle Explica'm un conte, que es programa el darrer divendres de cada mes, té per objectiu fomentar el gust per la lectura i apropar als infants la diversitat cultural de la població solsonina. Per això s'intenta que ciutadans de diferents procedències comparteixin amb el públic històries dels seus països d'origen. El coorganitzen la Biblioteca Carles Morató i el Pla de Ciutadania i de les Migracions del Consell Comarcal del Solsonès amb el suport del Departament de Treball, Afers Socials i Famílies.

dv. 31 gen. 17:30
Hora del conte