II Calidoscòpia - Educació no escolaritzada, eines per a una educació lliure i respectuosa. Carlota Sala

El cicle de conferències 'Calidoscòpia', centrat en col·lectius i temes silenciats, aborda el 'homeschooling', l'educació a casa, amb l'educadora alternativa Carlota Sala.
L'educadora alternativa, escriptora i mare independent Carlota Sala (Barcelona, 1980), també coneguda com "Ninyacolorita", compartirà amb el públic solsoní les característiques de la controvertida opció de l'educació no escolaritzada o en família, el homeschooling. N'analitzarà els principals aspectes legals, socials i culturals que envolten aquesta opció a Catalunya i exposarà la seva experiència personal com a mare de quatre fills.

Aquesta conferència forma part del cicle Calidoscòpia, un programa per als divendres d'octubre dirigit pel filòsof Víctor Pérez i coordinat per la Biblioteca Carles Morató amb el suport de la regidoria d'Afers Socials, el Servei d'Informació i Atenció a les Dones del Consell Comarcal i Amisol. L'objectiu de la segona edició, titulada "La fecunditat de pensar des dels marges", continua sent el de promoure el debat sobre la diversitat posant el focus en temes i col·lectius silenciats i marginats.

dv. 18 oct. 19:00
Xerrada